----------------------------------------9/10-09----------------------------------------------------

Hej alla läsare
idag när jag skulle hem kom jag till svanhagen
kl:14:17 och min buss till Eriksberg gick kl:14.14 så
jag började gå hemått oc då när jag gick förbi
tildas dagis, min lillesyra så såg hon mig och då ville hon lysna på
musik från min MP3 så det tog typ 5 min innan jag kunnde fortseta gå hemmått.
Det är typ 4 kilometer hemm! men när jag hadde gått ca 2,4 km så ÅKTE
kATARINA (MIN GAMLA LÅSASMAMMA) FÖRBI OCH KÖRDE HEMM MIG!

jAG HAR LJUST LÄRT MIG SPELA
NOWING MI, NOWING YOU PÅ PIANO OCH NESTA VECKA SKA JAG LÄRA MIG HERRY POTER
KUL VA!
JAG HAR NEMNLIGEN FÅTT EN NY PIANOBOK SOM HETER pianobus3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0